Наша історія

Найкраще про історію бренду може розказати людина, яка її створює (інтерв’ю засновників компанії Redcastle Джил і Франсуа Мерле).

- Розкажіть про історію компанії Red Castle.

- У наступному році вона буде урочисто відзначати 25-річчя. Red Castle –  починалась як сімейна компанія. Засновники жартують, що це французька компанія з шотландським акцентом, тому що Джил родом з Шотландії, а Франсуа - француз.

І завданням компанії - виробляти продукцію високої якості, яка відповідала б запитам батьків маленьких дітей.

- Зазвичай історія подібних компаній починається з народження власної дитини.

- Це правда, але у нас було не зовсім так. У нас вже було троє дітей, коли ми стали замислюватися, чого ж нам не вистачало, коли вони росли. Ми створили бренд - і тепер тестуємо його на наших онуках. До речі, фотографії на сайті і в каталозі - це фото наших онуків, їх троє. Вони дуже важко працюють на благо сімейного підприємства (Джил сміється). Насправді, коли наш перший малюк  з'явився на світ, Франсуа був актором, а Джил працювала в маркетингу, який не був пов'язаний з дитячими товарами. Перший продукт, який ми адаптували під наші потреби, - переноска для малюка. Її нам прислали з Америки, і щоб носити на собі дитину, треба було зав'язувати лямки на спині бантиком. Ми придумали систему кріплень, яку стало набагато простіше використовувати, і назвали цей продукт «кенгуру». Через кілька років ця назва стала загальною, як «памперс» або «ксерокс». Замість того щоб піти в магазин і запитати переноску для дитини, люди стали питати про «кенгуру». 

- «Кенгуру». Дивно, що це все-завдяки вам.

- Це було багато років тому. І після цього ми створили «кенгуру», кілька років виробляли їх і іншу продукцію, а потім вирішили створити бренд, який буде працювати в різних областях, виробляти візочки та інші дитячі товари. Назва компанії з'явилося завдяки шотландським замкам, якими ми надихались. І звичайно, коли компанія стала великою і серйозною, у Франсуа не залишалося більше часу на те, щоб займатися акторською майстерністю або подорожувати.

- «Кенгуру», напевно, став хітом продажів?

- О, так, це був перший у Франції такий рюкзачок для немовлят, і його дуже добре купували. Також ми були першими, хто привіз до Франції триколісні коляски - «Red Castle спорт». Вони стали суперпопулярні!

- Тільки не кажіть, що триколісні коляски теж ви винайшли?!

- Ні, це зробила одна людина в США, «схрестивши» стілець і велосипедні колеса для того, щоб возити з собою на щоденну пробіжку свою маленьку донечку. Сталося це давно, 50 років тому, і тільки тому, що ця людина любила бігати і любила свою дитину. А інші люди сказали: о, чудова ідея! Ми теж хочемо таку коляску! І чоловік почав виробляти триколісні коляски. А ми пристосували їх до французьких умов, наприклад, зробили колеса меншими. Тому що французи, зізнатися, бігати не дуже люблять, вони надають перевагу моді. І мати таку триколісний коляску стало дуже модним, незважаючи на те що в Парижі, наприклад, це просто непрактично - квартири занадто маленькі. Але заради моди французи готові пожертвувати багато чим.

- Ви виробляєте різноманітну продукцію. У вас власне виробництво?

- Дизайн виключно наш, а виробництво розкидано по всьому світу, воно адаптується під наші потреби і постійно контролюється. Треба зауважити, що навіть якщо ви робите товари в Китаї або Тунісі, і привозите в розібраному вигляді в Європу, де збираєте, - це вважається європейським виробництвом. У самій Європі практично ніхто з виробників більше нічого не виробляє. Хоча, наприклад, тканини Red Castle робляться виключно у Франції.

Ми постійно контролюємо якість, проводимо на заводах, які випускають продукцію для Red Castle, величезна кількість часу. Ми отримуємо ту якість, за яку заплатили, - і можемо бути впевненими на 100%, що і наші покупці будуть задоволені. Джил - абсолютна перфекционістка. У нас є люди, які весь час контролюю виробництво на фабриках в Китаї і Тунісі. Потім, коли товар надходить до Франції, ми його перевіряємо по 100 разів – відсіюємо  будь-який брак, найменшу затяжку чи подряпину. І той же контроль якості існує перед відправкою продукції в інші країни. Ми весь час все перевіряємо і ще раз перевіряємо, перед тим як відправити далі. Ви можете бути впевнені в якості товарів Red Castle на 150%. Ми поставляємо тільки ідеальні продукти, які відповідають усім європейським стандартам.

- Ваші діти беруть участь в бізнесі?

- У дочки троє дітей, і саме на них вона «тестує» всю продукцію, яка потім адаптується відповідно до її коментарів. А сини поки вчаться і подорожують.

- Тестуються ваші новинки на комусь ще, крім онуків?

- Нам не потрібно перевіряти новинки на великій кількості дітей, тому що у нас великий досвід в цій області, і ми знаємо, що ми робимо.

- Ви відгукується на вимоги ринку, на бажання споживачів щось поліпшити або доповнити?

- Коли ми почали випускати кокони, лікарі запевнили нас, що дитина з такого пристрою не випаде. Але батьки і журналісти написали, що вони все-таки будуть відчувати себе більш комфортно, якщо оснастити кокон поясом безпеки для малюка. Ми намагалися створити щось таке, що не стало б просто поясом, - і створили свого роду кишеню, в якому малюк може рухатися. Так, ми прислухаємося до побажань людей - якщо вони не виходять за рамки розумного. Адже іноді люди просять щось, що не відповідає стандартам безпеки. Цього ми не можемо допустити.

- Ваш кокон є справжньою бомбою на ринку дитячих товарів. Рідко з'являється щось настільки революційне і викликає такий фурор. Адже здається, що вже все давно винайдено, і раптом з'являється річ, про яку думаєш: «Ну треба ж, чому до цього ніхто не додумався раніше?»

- Так, наш кокон - дійсно унікальний, революційний продукт, такого раніше не існувало. Остеопати намагаються робити щось подібне в тому ж стилі, але все це - тільки копії нашого кокона, який ми представили першими.

- Як взагалі виникла ідея його створення?

- Вісімнадцять років тому в госпіталі Марселя в відділенні для недоношених дітей почали пошук рішення, яке допомогло б розмітити дитину так само зручно, як в утробі матері. Протягом 10 років лікарі шукали спосіб створення «гніздечка» для дітей, і в кінці кінців з'явилося рішення - це і був кокон, який допомагав малюкові лежати абсолютно ергономічно, в позі ембріона. Потім зрозуміли, що те, що добре для недоношеного малюка, може послужити і для дітей, народжених в строк. Адже новонародженим теж корисно лежати в позі, яка повторює внутрішньоутробну.

Чому це так? Сьогодні педіатри стверджують, що немовля повинен лежати не на животику, а на спині, щоб уникнути синдрому раптової дитячої смерті. Але коли ти вирішуєш одну проблему, з'являється інша. Статистика СРДС пішла вниз, але зате стали говорити про синдром плоскої голови, про гастроезофагальний рефклюкс ... Дітки, що лежать на спині в звичайних ліжках, дивляться в стелю або зручний для них бік. У них немає контакту з людьми. Вони відчувають себе втраченими в занадто великому для них просторі, вони не можуть відчувати себе, доторкатися до личка або смоктати пальчик.

В коконі у них принципово нове положення. Вони лежать під нахилом. За рахунок цього вони можуть обертати головою. Завдяки «зібраної» позі вони себе краще почувають, міцніше сплять, менше вередують.

Кокони виявилися настільки вдалим винаходом, що багато французьких госпіталі поміняли всі матраци в дитячих ліжечках на кокони. Педіатри проводять навіть консультації і вакцинацію в коконі, тому що діти не люблять, коли їх кладуть на рівну поверхню, і починають кричати. А в коконі вони поводяться спокійно і набагато більш задоволені життям.

- Які у Вас плани на майбутнє?

- Звичайно, нам хочеться продавати якомога більше товарів. Але філософія компанії полягає в тому, що ми працюємо не тільки для того, щоб багато продавати! В продукцію, яку виробляємо, ми вкладаємо всі сили, наше бачення материнства і дитинства. Ми ніколи не думаємо тільки про кількість проданих товарів – а перш за все про те, наскільки наш товар буде цікавий і функціональний, потрібен батькам і їх дитині.